lördag, mars 27, 2010

Samtal före, du har plats nummer 59 i kön

Sedan i går eftermiddag är det omöjligt att komma in på vår hemsida http://www.corsair-sweden.com Den ligger hos Telia vars support- och felsökningsavdelning verkar ha mer eller mindre stängt för jämnan. När jag äntligen kom fram efter 45 minuters väntan första gången, sa de att den fungerade. Dumt nog trodde jag på dem. Ingen annanstans fungerar den. Sedan hann de gå hem klockan 18.00. Nu ska jag göra ett nytt försök efter 10.00, då de säger sig öppna.

Av besöksstatistiken vet jag att det är på fredagkvällar och helger som sidorna besöks mest frekvent, och det är nu på våren som man går i båttankar. Även om sajten inte är någon höjdare, så är den viktig; dessutom använder jag ägarregistret på den som telefonbok, och jag har ingen back-up.

Tacka vet jag papper och penna, analog telefoni via kabel, och brev.

Inga kommentarer: